עצמאי.ת בעל.ת עסק?
יש לכם עליו המלצות
ואתם רוצים, פשוט, בלי משחקים
למכור אותו יותר?
יותר כסף?
יותר השפעה?
יותר אנשים?
גם אתם מחפשים את הנוסחה החמקמקה
איך להרוויח יותר ולעבוד פחות?
רוצים מסלול אחד, ברור שבטוח בס"ד מזרים אליכם לקוחות משלמים?
רוצים לגדול ולקבל עוד לקוחות?
מרגישים שגדול עליכם השיווק הזה?
רוצים לעבוד רק במה שאתם,
הפקת מערך שיווק ופרסום שמהפנט לקוחות לעסק שלך
הכל כלול בלי כוכביות עם חמישה כוכבים
מהיום זה קורה גם לכם:
מהיום!
תרגישו מחוברים למסרים,
מהיום!
תהיו בטוחים במה שאתם עושים
מהיום!
תאהבו את הדרך וגם את התוצאות
מהיום!
תרגישו בטוחים ומוכנים לקבל עוד לקוחות
מהיום!
יגיעו אליכם בדיוק הלקוחות
שאתם מכוונים אליהם
מהיום!
מערך השיווק ידבר אתכם ולא ידמה לאף עסק אחר
מהיום!
תהיה לכם דרך ברורה להביא לקוחות בלי לשבור את הראש בכל פעם מחדש
מהיום!
לא תתביישו בשיווק שעושים לכם וזה לא יראה כמו גיוס לקוחות לעסק במצב ביש
מהיום!
תבינו בדיוק מה הערך שאתם נותנים ללקוחות
מהיום!
לזה שיגיעו אליך בדיוק הלקוחות שאת מכוונת אליהם
מהיום!
לזה שתרגישי שזה שיווק שהוא את
מהיום!
לזה שמערך השיווק ידבר אותך ורק אותך ולא יתאים לאף עסק אחר
מהיום!
לזה שלא תתביישי בשיווק שעושים לך והוא לא יראה גיוס לקוחות לעסק במצב ביש
כל זה יקרה לכם
כשמישהו מנוסה ואחראי יקח את העול של השיווק ויעשה אותו כמו שצריך!
לומדים את העסק שלכם
אנחנו לומדים אתכם, את העסק שלכם ואת המוצרים/שירותים השונים שלכם
עושים את זה באופן מקצועי ומדויק אחת לתמיד חוסכים לכם זמן יקר של להסביר את עצמכם ולהגדיר את הערך שלכם בכל פגישה/נטוורקינג מחדש
חוקרים את הקהל
לא באופן שאתם מכירים...
כולל סקרים חכמים לחיזוק המהלך השיווקי
פתאום הרבה יותר אנשים מכירים אתכם ואת העסק שלכם
מתכננים מסע לקוח
אנחנו מתכננים את מסע הלקוח כך שהוא יהיה מדויק לכם, יעבוד כמו שצריך, ישרת את המטרות שלכם בלי לוותר על אף לקוח פוטנציאלי!
המהלך הזה חוסך לכם כאבי ראש ושאלות שעולות לכם שוב ושוב מי הלקוח שלי? איך כדאי לי לפנות אליו? מה כדאי לי להציע לו? על מה באמת הוא ירצה לשלם? המסע הזה ילווה אתכם גם בהמשך ויחסוך לכם המון התעסקות עם שאלות, תהיות, תחסכו באנרגיה!
מפיקים חומרי שיווק קריאייטיבים!
תכני השיווק מדויקים אסטרטגית בנגיעות הומור, שיווק מדויק שמוביל למכירות
תמיד אתם שוברים את הראש על איך לכתוב את המודעה/המייל/דף הנחיתה הכי קריאייטיבי והכי מכיל את הבשורה שלכם. מהיום יש לכם בשלוף את כל החומרים שלכם, תוכלו לשלוח אותם לכל לקוח בקלות ובמהירות, תוכלו לגייס עוד לידים בלי התעסקות עם החומרים שאתם צריכים לארגן! הכל מוכן לכם!
מפרסמים ולוקחים אחריות מ א-ת
איפה באמת כדאי לפרסם? מתי? מי שולח למי שצריך? איך נדע אילו רשימות היו טובות והיום כבר לא? אמרו לנו שכדאי לפרסם ב….זה באמת נכון? כולם אומרים שחייבים….זה מתאים לנו? כל התשובות איפה לפרסם, מתי לפרסם - אצלנו!
חוסכים לכם ים של שאלות ושל כסף שהולך לפח! מי מתקשר מול המגזינים ודואג למיקום הכי טוב שאפשר לקבל? אנחנו!
מי שולח להם את זה בזמן אמת? אנחנו!
כל העול מתחילת ההפקה עד וכולל הירידה לפרסום - עלינו!
מכונה בשווי בניית המכונה כוללת את שלב האסטרטגיה השיווקית: תדעו מי הלקוח, מה צריך לומר לו, איך אומרים לו את זה, מתי, איפה בשווי 40,000 ש"ח מכונה מדויקת שלכם שתאפשר לכם לגייס לידים שוב ושוב ותחסוך לכם עשרות אלפי שקלים על מכונות שיווק לא מדויקות. המכונה שאנחנו מפיקים חוסכת לכם מאות שעות עבודה שלכם! ומאפשרת לכם להתעסק במה שאתם טובים בו, ובאמת להרוויח!
יהיו לכם ביד חומרים יקרי ערך שמשאירים לכם ראש שקט
לטפל בלקוחות שנכנסים אליכם,
לשפר את המוצר שלכם,
לנהל את העובדים שלכם
ולעשות את מה שמזמן רציתם לעשות וחשוב לעסק שלכם.
כדי להגיע למסע מדויק מגיוס הליד עד לתשלום, לא תצטרכו להתעסק עם כמה אנשי מקצוע,
לא תצטרכו להתבלבל ולנסות להסביר את מה שאמרה היועצת העסקית - ליועצת השיווקית - לכותבת - למעצבת
לא!
אתם מקבלים מסע שלם, מקיף, כולל, אחיד,
אתם רגועים שכל העול נמצא בידיים של מישהו אחד והוא לוקח על זה אחריות עד ה'פיפס' האחרון!
חיסכון של יותר מ בניית המכונה כוללת את שלב האסטרטגיה השיווקית:
תדעו מי הלקוח, מה צריך לומר לו, איך אומרים לו את זה, מתי, איפה
בשווי 15,000 ש"ח שאתם עשויים לשלם ל:
יעוץ עסקי על הדרכה של המשפך השיווקי שלכם,
יעוץ שיווקי על הדרכה על המשפך השיווקי שלכם,
ליווי עסקי שנועד לתת לכם כוח למשפך השיווקי שלכם...
ורק התחלנו את הרשימה!
בניית המכונה כוללת את שלב האסטרטגיה השיווקית: תדעו מי הלקוח, מה צריך לומר לו, איך אומרים לו את זה, מתי, איפה בשווי 6,700 ש"ח
אתם מקבלים את כל הכתיבה השיווקית של מה שהמכונה שלכם צריכה תחת קורת הגג שלנו! כתיבה שיווקית מדויקת וקולעת שתאהבו, שתתחברו, שתרגישו שזה אתם וזה בדיוק מה שרציתם, יותר ממה שיכולתם לחלום עליו.
איזה סקר כדאי לכם להפיץ?
האם זה נכון לכם בכלל?
האם זה מתאים לעסק שלכם?
איך גורמים לאנשים לרצות לענות על הסקר שלכם?
מתי חשוב לפרסם סקר
ומה עושים כך שהוא יחזק את המהלך השיווקי שלכם?
כל התשובות אצלנו:) תהיו רגועים!
תקבלו סקר חכם שמאיץ את המהלך השיווקי בשווי בניית המכונה כוללת את שלב האסטרטגיה השיווקית:
תדעו מי הלקוח, מה צריך לומר לו, איך אומרים לו את זה, מתי, איפה
בשווי 2,500 ש"ח
תקבלו מודעה אסטרטגית, מדויקת לכם, מעוצבת בשווי בניית המכונה כוללת את שלב האסטרטגיה השיווקית: תדעו מי הלקוח, מה צריך לומר לו, איך אומרים לו את זה, מתי, איפה בשווי 6,000 ש"ח
אתם/אנשי המכירות שלכם
מתעסקים שעות בשיחות מכירה מתישות?
רוצים לחסוך בכוח אדם ובזמן יקר
ומצד שני לא להבריח לקוחות?
תדעו שזה אפשרי!
תקבלו דף נחיתה+תודה שכולל את הבשורה שלכם,
כתוב בצורה שמחברת אליכם את הלקוח,
עונה על השאלות שצריך לענות,
מכיל את כל מה ש'אתם',
בנוי ומעוצב במקצועיות בשווי בניית המכונה כוללת את שלב האסטרטגיה השיווקית:
תדעו מי הלקוח, מה צריך לומר לו, איך אומרים לו את זה, מתי, איפה
בשווי 10,000 ש"ח
מרגישים שאתם לא מצליחים להסביר את עצמכם בשיחה קצרה?
הלקוחות שלא היו אצלכם עדיין לא מבינים למה אתם ולא המתחרה בחצי מחיר?
מיילים טובים עושים את העבודה!
תקבלו סדרת מיילים שמדברת את הבשורה שלכם, מצד אחד אתם מרגישים שזה אתם מצד שני היא עובדת כמו שצריך! בניית המכונה כוללת את שלב האסטרטגיה השיווקית:
תדעו מי הלקוח, מה צריך לומר לו, איך אומרים לו את זה, מתי, איפה
בשווי 12,000ש"ח
כמה זמן התעסקתם בשנה האחרונה בלהעביר את מה שאמר היועץ העסקי
לכותבת השיווקית?
כמה זמן הולך לכם על תיקונים שאתם רוצים שהמעצבת תתקן במודעה שלכם?
כמה זמן לוקח לכם להסביר לכותבת השיווקית בדיוק מה הבשורה שלכם?
כמה זמן לוקח לכם לנהל את כל האנשים הנפלאים הללו?
בחישוב חיסכון שעות עבודה מול לקוחותינו נראה שהם חוסכים לפחות 40 שעות (!)
כמה שווה שעה שלכם?
בחישוב חיסכון שעות עבודה מול לקוחותינו
הגענו למסקנה שהם חוסכים כ בניית המכונה כוללת את שלב האסטרטגיה השיווקית:
תדעו מי הלקוח, מה צריך לומר לו, איך אומרים לו את זה, מתי, איפה
בשווי 20,000 (!) ש"ח בממוצע בעבודה מולנו
כשהשעה שלהם שווה כ 500 ש"ח
חיסכון של 20,000 ש"ח מתאים לכם?
יש לכם מוצר
אתם מוכרים אותו שוב ושוב ושוב
במקום למכור טלאי מוצרים וחלקי חילוף
של מוצרים / שירותים בעסק שלכם.
תיזמו מכירות של מוצר הדגל שלכם!
אתם שותפים לכל המהלך להנאתכם
אתם מקבלים את הלקוחות
ונותנים להם שירות מעולה
אתם עושים בדיוק את מה שרציתם לעשות
כשפתחתם את העסק!
01
בעקבות בניית המכונה השיווקית יש לכם לידים חמים שתוכלו להמשיך ולחמם אותם בלי לשלם שקל על פרסום בחוץ
בהמשך תוכלו למכור להם את המוצר שלכם, שלא כמו בקמפיין פרסום רגיל, שם הלידים שלא רכשו הולכים ל…פח
02
יש לכם את פרטי הקשר המלאים של הלידים שלכם
בהמשך תוכלו להציע לרוכשים שירות/מוצר נוסף
03
בבניית המכונה יש לכם אפשרות להעביר את האג'נדה שלכם בצורה שהלקוחות שלכם יכולים להתחבר אליכם, להכיר אתכם, להאמין לכם ולרכוש מכם.
04
יש לכם בהירות לגבי המוצר/ השירות שאתם מוכרים ואתם יודעים להציג את עצמכם בצורה יותר פשוטה, מובנת, מוֹכֶרֶת לקולגות שלכם שרוצים להפנות אליכם
05
תעשו שיתופי פעולה: יש לכם בהירות לגבי המסע של הלקוח שלכם, אז ברור לכם למשל עם מי הוא נפגש לפניכם, ואתם מבינים שבדיוק עם האנשים הללו אתם צריכים לעשות
שיתופי פעולה. אחרי שיש לכם חומרים מוכנים גם תבינו בדיוק מה אתם רוצים מהם ומה זה 'שיתוף פעולה ריווחי' לעסק שלכם
06
תתלבטו פחות: חסל סדר הצעות פרסום שאתם מתלבטים: רלוונטי לכם? משתלם לכם? אחרי שברור לכם מי הלקוח ואיפה הוא נמצא,
ברור לכם על מה כדאי לכם להשקיע כסף ועל מה לא!
07
תרוויחו יותר: אתם מוכרים שוב ושוב את המוצר/השירות המלא שלכם ולא מתעסקים עם לקוחות שרוצים חלקים ממנו מה שלא ממש ריווחי לכם…
08
תחסכו באנרגיה: אתם מנהלים שיחות מכירה עם לקוחות שעברו תהליך שיווק מדויק, מה שמוריד את רוב האתגר מהנושא של מכירות. תשכחו משיחות מכירה מתישות שגורמות לכם להרגיש אפס עם תוצאות אפס…
09
תחסכו זמן יקר: מגיעים אליכם לקוחות שכבר שמעו על ההצלחות שלכם, יודעים עליכם דבר או שניים, ואתם לא צריכים להציג את עצמכם לראשונה בפניהם
קורס/מועדון/תוכנית ליווי/תוכנית ייעוץ/שירותי משרד לעסקים/בניית אתרים ועוד ועוד
אני מבין שלהיות שפן ניסיון אצל מישהו זה אולי עולה פחות אבל שווה הרבה פחות ולא מתאים לי כרגע
אני יודע שהוא טוב רק לא כולם יודעים עליו או גם מי שיודע לא השתכנע עדיין לקנות אותו
במיוחד אם יש לי קורס דיגיטלי/מועדון לקוחות שאני בכל מקרה מפעיל אותו כל חודש וחבל על כל לקוח שלא נמצא!
אני לא רוצה להיות סתם עוד מישהו שעוסק בתחום שלי, אני רוצה שהלקוחות שלי יבינו מה הבשורה שלי!
אני לא רוצה שיקשרו לי את העיניים והפה ויגידו לי: זה מה יש, אתה לא אוהב? אז אל תאכל את זה… אני רוצה שיסבירו לי ויבינו מה מפריע לי. אני יודע שמכונה שיווקית שעשויה ביד אומן יכולה להיות 'מה שאני' ולא רק 'מה שצריך להיות'
מצד אחד אני רוצה כמות רצינית של לקוחות, מצד שני אני מפחד מלחץ לא מתואם של לקוחות, אני מבין שמכונה שיווקית נכונה מאפשרת לי לדייק את הכמות של הלקוחות
ואין לי כוח ללמד אותו שיווק ומכירות, אני רוצה שהוא יהיה מספיק גדול כדי שאני אדע שהוא עושה הכל בצורה הטובה ביותר
ולא ללכת למשרד שמפעילים עלי לחץ לפרסם במקום שלא עולה בקנה אחד עם הערכים שלי.
אני לא רוצה רק שירות טוב אני רוצה גם מישהו שמביא תוצאות!
יש כאן מכונה שכוללת המון דברים,
תוכלו לסכם לי אותם מה אני מקבל וכמה זה שווה?
להשקעה שלכם:
מה עוד אתם הולכים לקבל:
ניתוח מקצועי של הסקר שלכם
שיאפשר לכם היכרות בלתי אמצעית עם קהל היעד שלכם, תבינו באמת למה הם רוכשים מכם, מה ההתנגדויות שלהם, מה בכל זאת יגרום להם לרכוש, מידע זהב שילווה אתכם הלאה בעסק
בשווי 5,400 ש"ח
איסוף נתונים בטבלאות אקסל חכמות
כל המידע שיאפשר לכם לחסוך עשרות אלפי שקלים בפרסום עתידי! תדעו בדיוק איפה נכון לכם לפרסם, מאיפה מגיעים הלקוחות שלכם והיכן נמצאים הלקוחות המשלמים שלכם
בשווי 6,400 ש"ח
הכנת תסריט שיחה
חסל סדר התלבטויות מה אתם צריכים להגיד ללקוח? מה באמת עונים ללקוח שאומר יקר לי? איך תכל'ס מקדמים לקוח מתענין למשלם? איך מזהים מי הלקוחות שלא טובים לנו ומי הלקוחות שפשוט לא מכרנו להם נכון? מה זה בכלל שיחת מכירה באמת טובה?
בשווי 2,200 ש"ח
קורס מכירות מהשטח של חני שרלין
כל הדיוקים שעושים את ההבדל מקידומי מכירות למכירות מקודמות
איך לגרום לאנשים לרכוש ממני? איך להגיע לשלב שאני אוהב מכירות? מה הפתרון הריווחי למי שלא רוצה למכור בעצמו? איך אדע מתי להכניס איש מכירות? האם זה נכון שאין מי שמוכר טוב יותר ממנהל העסק בעצמו? קצר וממוקד!
בשווי 4,300 ש"ח
שווי התהליך:
72,200 ש"ח
שווי הבונוסים:
18,300 ש"ח
כן.
השווי הכולל הוא 90,500 ש"ח
תעברו אחרינו ותעשו 1+1…
אבל זה לא מה שאתם תשלמו!
המחיר למכונה שיווקית אצלנו כולל הכל
המחיר למכונה שיווקית אצלנו כולל הכל, הוא פחות מ 50%!
כן! המכונה היא כמו מדפסת תלת מימד ללקוחות משלמים
אתם יודעים שיש לכם דרך להביא לקוחות לעסק בס"ד!
אפס. גורנישט. נאדה
אתם מקבלים חומרים מוכנים
כאן בלינק הזה
לא,
רק בעלי עסק שכבר מכרו את המוצר שלהם ב 3,000 או יותר
ויש להם עליו המלצות, זכאים לקבוע פגישה.
לא! אני עושה לך את הכל בפועל! לא מדברים. עושים!
כן
שלום ונעים מאד
אני חני שרלין
בעלת משרד לפרסום ושיווק למגזר החרדי,
התמחות בערוצי פרינט ודיגיטל כשר.
אחרי נתינת שירות לעשרות ארגונים, עסקים ומוסדות חינוך,
כולל מהלכי שיווק ופרסום מדויקים, שהביאו תוצאות גבוהות לטווח קצר וארוך, אני רוצה להציע לכם להצטרף להצלחה.
בס"ד פיצחתי את הנוסחה לבניית מערך שיווקי שעובד
מערך שיודע להביא את לקוחות ה'הרדקור'
שיודע לדבר בשפת ה'מיינסטרים' החרדי,
שיודע לעשות את זה באופן שמותאם להם.
אני יודעת שאולי השקעתם המון כסף בפרסום
ולכן אני מובילה מהפך בתחום הזה
שיווק ופרסום עם אחריות לתוצאות!
אז אם גם לכם אומרים ש 'כל הלקוחות בדיגיטל'
ואתם 'חייבים להוציא כסף על פרסום ממומן'
וגם החרדים היום נמצאים שם,
תבדקו אם זה מדויק גם ללקוחות שלכם.
מניסיון,
כשאומרים דיגיטל כל אחד מתכוון למשהו אחר,
וגם כשאומרים חרדי כל אחד מתכוון למשהו אחר!
יתכן ותשקיעו עשרות אלפי שקלים על 'פרסום ממומן לחרדים בדיגיטל'
ותגלו שאתם מאד חרדים… מהכסף שיצא ולא חזר.
ועכשיו פגישה ב- 250 ש”ח במקום ב- 850 ש"ח