עצמאי.ת או בעל.ת עסק

היא מפוצצת?

מופצת?

או מתפוצצת?

אינספור במות פרסום 
אינספור מדיות בפרינט ודיגיטל 
ועדיין, אולי בגלל זה ואולי למרות זאת – 

המון בשורות שהולכות לאיבוד בדרך
ולא מגיעות ללב של הלקוח
לא פותחות את הלב שלו ולא את הכיס,
לא נוגעות בו
לא מבשרות לו את מה שהן יכולות לבשר לו.

גם הבשורה שלכם נתקעת בדרך?
גם אתם רוצים להוביל אותה
באופן המושלם והמדויק ביותר ללקוח?

הדף הזה הוא בשורה בשבילכם!

אם יש לכם בשורה והיא בוערת לכם מבפנים

אם יש לכם בשורה ובוער לכם שהלקוחות שלכם ימששו אותה

אם יש לכם בשורה ויש לכם קול פנימי שדוחף אתכם להוציא אותה החוצה

אם אתם יודעים שאתם מביאים משהו אחר, טוב, מיוחד ואתם חייבים שגם הלקוחות שלכם ידעו את זה

אם החלום שלכם זה לקבל לקוחות שמחוברים לבשורה שאתם מביאים ומוכנים לשלם עבורה

אם אתם לא רוצים להיראות כמו- – – ושישוו אתכם כל הזמן ל – – –

אם יש לכם יותר מדי מתחרים ופחות מדי לקוחות מעריכים

אם אתם רוצים פרסום שעושה לכם תדמית וגם מכירות

אם אתם רוצים פרסום שמוביל לשיווק שמוביל למכירות מדויקות

קול בשורה עובר בשופר
קול שמשתפר, מצ'פר!

ככה זה הולך:
או שהעסק שלך תוקע או שהוא תקוע

אם יש לכם עסק ויש לכם מוצר או שירות
אתם יודעים מה זה שיווק
אתם יודעים מה זה פרסום
אתם יודעים מה זה מכירות
אתם יודעים מה זה לקוחות
אתם עדיין לא יודעים מה זה לקבל לקוחות שמבינים שיש לכם בשורה!

מהלך שיווקי ופרסומי שלם, שנשאר שלכם לתמיד וניתן להשתמש בו שוב ושוב

לקוחות שלפני שהם שואלים 'כמה זה עולה' הם יודעים שזה שווה!

לידים מדויקים שרוצים אתכם ולא את המתחרים

לידים שמבינים מה אתם נותנים, מחוברים לאג'נדה שלכם ומכירים אתכם טוב יותר

הבשורה למתחרים שלך:

כשיש לך בשורה ומובילים אותה בתוך הקהל שלך כמו שצריך

העסק שלך יוצא מהמשחק של המתחרים,

העסק שלך כבר לא ניתן להשוואה 

וכל אחד מבין שהוא משהו אחר, בשורה אחרת עם הגדולים.

תמסרו למתחרים דרישת שלום…

(וללקוחות דרישת תשלום)

בשורה 1

אסטרטגיה, מחקר, סקר שוק, בדיקה מול הלקוחות

בשורה 2

פיצוח אסטרטגי חדש – מגדירים את הבשורה שלכם מחדש

בשורה 3

דיוק מסע הלקוח – איך הכי נכון שהוא ישמע את הבשורה שלכם?

בשורה 4

יצירת חומרי שיווק ופרסום שמעבירים את הבשורה מבחינה אסטרטגית, שיווקית מכירתית וקריאייטיבית

בשורה 5

הטמעת החומרים ברשימת הדיוור שלכם

בשורה 6

שליחת החומרים לכל הפלטפורמות הרלוונטיות כולל: יצירת רפים מותאמים, התייחסות לחוסמים, התאמת החומרים למדיות נוספות במידת הצורך

בשורה 7

הדרכת מכירות לאורך כל הדרך-פודקאסטים מדויקים שמובילים אתכם לבשורה שלכם

הבשורה הטובה היא:
השקעה חד פעמית מתאים לשימוש רב פעמי, ללא הגבלה!

אל תגידו שלא הזהרנו אתכם מראש,
זה מה שהולך לקרות גם לכם:

עוד לקוחות שכבר זוהרים את הבשורה שלהם למרחוק

של משרד הפרסום שרלין

שלום כאן חני שרלין

התחלתי את הדרך כנותנת שירות בוטיקי ללקוחות המשרד שלי, כתיבה שיווקית, פרסום, אסטרטגיה ועוד.

במהלך הזמן שאלתי את עצמי אינספור פעמים מה באמת אני עושה הרגשתי שיש לי בשורה ואני לא מצליחה להגדיר אותה…קיבלתי פידבקים יוצאי דופן מלקוחותי, וחיפשתי את השווה שבהם.

 

אני משיגה להם חסויות? (לפעמים אבל לאו דווקא)
אני מכינה שאלון אסטרטגי מרתק שעונות עליו 3500 נשים ויוצר פרסום אדיר בפני עצמו? (ללקוחה אחת כן אבל לא לכולם זה התאים)
אני מנהלת קמפיין פרסום שיש לו תוצאות מכירתיות גבוהות?
אני מחזקת את התדמית של הלקוח?
אני מורידה ממנו את העול של השיווק והפרסום?

היה לי אתגר ממש להגדיר את זה!

היה בוער לי להגדיר את זה במילים, להעביר את זה לעולם ולהסביר ללקוחות שלי, עוד לפני שהם הגיעו אלי מה הם הולכים לקבל ממני. 

 

עד שהבנתי שזה מה שאני עושה: 

מקבלת לקוח>מזהה את הבשורה שלו>אורזת ומגדירה אותה בצורה שתעבור כמו בשורה טובה באמת>בונה מהלך שיווק ופרסום שיעביר את הבשורה שלו>לוקחת את העול של הפרסום והשיווק לגמרי עלי>מתרגשת לשמוע ממנו בשורות טובות ושאין לו שניה לדבר איתי מרוב עומס לקוחות…

הצד השווה שבכולם היה: אני בס"ד מובילה את הבשורה שלהם לעולם בצורה שמביאה תוצאות בטווח הקרוב והרחוק

עם הזמן המשרד גדל, והוא כולל מחלקות שונות כדי לתת ללקוחות מענה מקצועי, מושלם ומדויק.

 

בוער לי להוביל את הבשורה שלכם הכי מקצועי הכי מדויק שאפשר 

ואם אתם מאלו שיש לכם בשורה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם

חבל על כל יום שהעולם לא מכיר אתכם! חבל על כל רגע שהלקוחות שלכם לא הגיעו אליכם עדיין

תנו לנו לעשות את זה במקומכם, אני כאן בדיוק בשביל זה!

הבשורה היא העסק שלכם,
להוביל אותה זה העסק שלנו!

לפני בשורות טובות

יש לי עסק ולא ברור לי אם יש לי בשורה או לא

רוצים לבדוק את זה איתנו?

אם יש לכם עסק ואתם רוצים עוד לקוחות, רציניים, משלמים, כאלו שהגיעו אליכם אחרי שהם הבינו את הבשורה שלכם כתבו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו ניצור איתכם קשר כדי לבדוק התאמה

השיחה היא ללא עלות וללא התחייבות

לפני קבלת לקוח יש תנאי סף ברורים, לא כל לקוח מתקבל.

אחרי שקיבלנו את הלקוח והוא שילם סכום חד פעמי
הוא נמצא במשרד ומקבל שירות מלא כלקוח עד לכיסוי השקל האחרון שהוא שילם לנו.
ברוך ד' הרבה מהלקוחות שלנו מכסים הכל ומתחילים כבר להרויח תוך כדי הקמפיין הראשון!

לא.

לקוח שרוצה לבדוק התאמה פונה אלינו בלינק הזה ללא התחייבות וללא עלות.

במידה והלקוח נראה מתאים הוא מקבל פגישה אסטרטגיה במחיר סמלי כדי לוודא התאמה סופית מול חני שרלין,
ואחרי הפגישה אם הוא מתאים ברוכים הבאים!

$ עסק שכבר מכר את המוצר / השירות המדובר ביותר מ 3,000 ש"ח

$ עסק שיש לו תקציב פרסום של מינימום 10,000 ש"ח לקמפיין 

$ עסק שמחפש שנעשה עבורו הכל ולא רוצה לעזור לנו לכתוב/לעצב/וכדו' כדי לחסוך בעלויות

$ עסק שאנחנו מתרשמים מזה שיש לו בשורה שאנחנו יכולים להוביל אותה

$ עסק שאמין ב 100% כלפי הלקוחות שלו

$ עסק שאנחנו יכולים לחתום שאנחנו מלווים אותו עד לכיסוי מלא של ההוצאה שלו

ממש לא. אנחנו משרד לשיווק ופרסום ובשום אופן לא ייעוץ עסקי או ליווי עסקי.

אנחנו עובדים הרבה כדי להביא לידים חמים ומדויקים ישירות לידיים שלכם. 

כדי שנהיה רגועים שאתם עושים טוב את תהליך המכירה, הכנתי לכם קורס יחודי
בגירסת פודקאסטים. הוא כולל אינספור שאלות שלכם על מכירות ומה ואיך וכמה.

הקורס מתעדכן כל הזמן עם חומר עדכני שמסייע לכם למכור ולסגור, תכל'ס.

כמו שאפשר לראות בין לקוחותינו נמנים עסקים שהם מוכרי מוצרים ויש גם נותני שירות.
העיקר שיש בשורה…
המוצר/שירות פחות משנה מה הוא אנחנו אוהבים גיוונים!

עסק שמגיע עם רשימת תפוצה מתחיל מנקודה גבוהה יותר ואנחנו עושים שימוש ברשימה.
עסק שמגיע בלי אנחנו פותחים לו רשימת תפוצה, כן, כל הטכני גם עלינו!
לפעמים יותר קל לנו להקים רשימת תפוצה מאפס מאשר לתקן נזקים שיווקיים ברשימה קיימת!)

לגמרי. להתפרסם בחינם אתם יכולים לבד

אנחנו כאן כדי להוביל מהלך פרסום מדויק עבורכם, שעולה כסף, ומחזיר את עצמו בענק בס"ד

לפעמים העבודה שלנו
הופכת את המוצר שלכם
מבוסר לבסר, לבשורה, שננסה?

אני מאד רוצה שתקבלו אותי אבל המוצר שלי עוד לא סגור על עצמו

אין בזה פרוטקציות….אנחנו מקבלים רק עסקים שכבר מכרו את המוצר/השירות שלהם.
אם מכרתם את המוצר ושדרגתם אותו אתם יכולים לבוא אלינו.
אם עוד לא מכרתם אנחנו מציעים לכם לקרוא את המדריך שלנו נתנו שם מענה ממש על זה!

אנחנו עובדים קשה ויסודי כדי להוביל בשורות!

לוקח לנו 3 חודשים מהרגע שהתקבלתם כלקוחות המשרד עד שאתם באויר ובעיתון.
אל תחכו שניה, אנחנו לא מוכנים לוותר על איכות

מקומות הפרסום הם חלק קטן ממה שאנחנו עושים אבל בסדר, יש כמה נקודות שעושות את ההבדל בין פרסום דרך משרד מקצועי לפרסום עצמאי:

$ פלטפורמות פרסום יש הרבה. גם אם נניח שאתם מעודכנים מה הפלטפורמות המדויקות לכם לפרסום כיום זה משתנה בקצב מסחרר שכמעט בלתי אפשרי ללקוח מן השורה לעקוב אחריו

$ הקשרים הטובים שלנו עם פלטפורמות הפרסום השונות מאפשרות לכם לקבל מיקום ברמה אחרת, בונוסים שווים ועוד

$ לא בכל מקום נכון לפרסם מודעה. חלק מהמומחיות שלנו זה להבין איך לקחת את החומרים שלכם ולבנות מהם פרסום מדויק לפלטפורמה על פי היכרות מעמיקה עם מגוון הפלטפורמות

כן. יש לא מעט. לקוחות שנראה לנו שלא נכון להם להגיע למשרד שלנו מכל סיבה שהיא לא מתקבלים. 

זה לא גימיק שיווקי…. כאן אפשר לשמוע עסק אחד שאמרנו לו לא

הצורה שאנחנו עובדים היא עומק ולא רוחב כלומר אנחנו בונים מהלך שיווקי יסודי ועמוק.
התאמת החומרים לפלטורמות אחרות היא ממש קלי קלות ונעשה את זה עבורכם בשמחה במסגרת השירות
ללא תוספת תשלום

השירות שלנו כולל ביצוע כל הטכני הזה
אנחנו שולחים את החומרים לדפוס,
אנחנו מכינים לינקים רלוונטים,
אנחנו מכניסים את המסרים לרשימה ומקימים אוטומציות

 יש לך מתחרים? יש מישהו נוסף שנותן מענה דומה/חלקי/זהה/למה שהעסק שלך נותן?

קל לך להסביר לאנשים למה לשלם לך? כיום זה דורש ממך הרבה הסבר/אנרגיות/פרסום/כסף.
מהלך פרסום שמוביל את הבשורה שלך, עוזר ללקוחות שלך להבין עוד משלב הפרסום שיש כאן משהו אחר ושווה שכדאי לבדוק אותו ברצינות.

עיצוב ובניה: סטודיו מנגו

מרגישים שהעסק שלכם הוא לא 'עוד אחד'?

רוצים שגם הלקוחות ירגישו את זה וישלמו על זה?
הרשמו כאן כעת לוובינר הקרוב
בו תבינו איך תוכלו להוביל בשורה בפרסום שמביא לקוחות!
הוובינר יתקיים
ביום ראשון| כ"ט בניסן | 27/04/25 
בשעה 20:30 בערב